

Client: UMC
Beschrijving: Hoe kunnen we meer jongeren enthousiasmeren om te kiezen voor een baan in de zorg? Strategie/concept: Met een online wervingscampagne van het UMC Utrecht om jongeren de kans te geven een baan-voor-1-dag te winnen en om zo kennis te maken met de diverse beroeps- en/of opleidingsmogelijkheden in dit innovatieve universitair medisch centrum. De campagne was zeer succesvol, kreeg nationale aandacht op oa tv en won een gouden magneet en een SAN.
Strategie/concept: Met een online wervingscampagne van het UMC Utrecht om jongeren de kans te geven een baan-voor-1-dag te winnen en om zo kennis te maken met de diverse beroeps- en/of opleidingsmogelijkheden in dit innovatieve universitair medisch centrum. De campagne was zeer succesvol, kreeg nationale aandacht op oa tv en won een gouden magneet en een SAN.
Strategie: Dylan Putman, Maarten Kuipers
Concept: Met een online wervingscampagne van het UMC Utrecht om jongeren de kans te geven een baan-voor-1-dag te winnen en om zo kennis te maken met de diverse beroeps- en/of opleidingsmogelijkheden in dit innovatieve universitair medisch centrum. De campagne was zeer succesvol, kreeg nationale aandacht op oa tv en won een gouden magneet en een SAN.
Bureau: Steam
Art Director: Dylan Putman
Copywriter: Maarten Kuipers
600% meer aanmeldingen