Terug naar projecten

UMC

Media

UMC screenshot 1UMC screenshot 2

Overzicht

Client: UMC

Beschrijving: Hoe kunnen we meer jongeren enthousiasmeren om te kiezen voor een baan in de zorg? Strategie/concept: Met een online wervingscampagne van het UMC Utrecht om jongeren de kans te geven een baan-voor-1-dag te winnen en om zo kennis te maken met de diverse beroeps- en/of opleidingsmogelijkheden in dit innovatieve universitair medisch centrum. De campagne was zeer succesvol, kreeg nationale aandacht op oa tv en won een gouden magneet en een SAN.

Campagne

Strategie/concept: Met een online wervingscampagne van het UMC Utrecht om jongeren de kans te geven een baan-voor-1-dag te winnen en om zo kennis te maken met de diverse beroeps- en/of opleidingsmogelijkheden in dit innovatieve universitair medisch centrum. De campagne was zeer succesvol, kreeg nationale aandacht op oa tv en won een gouden magneet en een SAN.

Strategie: Dylan Putman, Maarten Kuipers

Concept: Met een online wervingscampagne van het UMC Utrecht om jongeren de kans te geven een baan-voor-1-dag te winnen en om zo kennis te maken met de diverse beroeps- en/of opleidingsmogelijkheden in dit innovatieve universitair medisch centrum. De campagne was zeer succesvol, kreeg nationale aandacht op oa tv en won een gouden magneet en een SAN.

Bureau: Steam

Art Director: Dylan Putman

Copywriter: Maarten Kuipers

Resultaat

600% meer aanmeldingen