Terug naar projecten

TROMBOSESTICHTING

Media

TROMBOSESTICHTING screenshot 1TROMBOSESTICHTING screenshot 2

Overzicht

Client: TROMBOSESTICHTING

Beschrijving: Hoe kunnen we meer donateurs werven en de Trombosestichting in een korte periode weer even ‘top of mind’ maken? Strategie/concept: We laten trombose patiënten aan het woord en laten Nederland weten dat er ieder uur 11 mensen Trombose krijgen. Bureau: MindWize Strategie: Dylan Putman, Berry Lommerse Concept en uitvoering: Dylan Putman Resultaat: 155% meer donaties, 400% meer websitebezoek in de weken tijdens de campagne.

Campagne

Strategie/concept: We laten trombose patiënten aan het woord en laten Nederland weten dat er ieder uur 11 mensen Trombose krijgen.

Strategie: Dylan Putman, Berry Lommerse

Concept en uitvoering: Dylan Putman

Bureau: MindWize

Regie: Dennis Lubbers

Resultaat

155% meer donaties, 400% meer websitebezoek in de weken tijdens de campagne.