Terug naar projecten

PARKINSONFONDS

Overzicht

Client: PARKINSONFONDS

Beschrijving: Hoe maken we het ParkinsonFonds rondom ‘Wereld Parkinson Dag’ weer even ‘top of mind’? Strategie/concept: We maken een campagne waarin 5 Parkinson patiënten de hoofdrol spelen en met hun diverse akelige symptomen de ernst van de ziekte onderstrepen. Bureau: MindWize Strategie&concept: Dylan Putman Art Director: Dylan Putman Copywriter: Yvette van der Meer, Dylan Putman Fotografie: Oscar Seijkens Regie: Oscar Seijkens, Dylan Putman Resultaat: 230% meer donaties, 400% meer websitebezoek (in 2 weken)

Campagne

Strategie/concept: Dylan Putman

Concept: We maken een campagne waarin 5 Parkinson patiënten de hoofdrol spelen en met hun diverse akelige symptomen de ernst van de ziekte onderstrepen.

Bureau: MindWize

Art Director: Dylan Putman

Copywriter: Yvette van der Meer

Regie: Oscar Seijkens, Dylan Putman

Fotografie: Oscar Seijkens

Resultaat

230% meer donaties, 400% meer websitebezoek (in 2 weken)