Client: PARKINSONFONDS
Beschrijving: Hoe maken we het ParkinsonFonds rondom ‘Wereld Parkinson Dag’ weer even ‘top of mind’? Strategie/concept: We maken een campagne waarin 5 Parkinson patiënten de hoofdrol spelen en met hun diverse akelige symptomen de ernst van de ziekte onderstrepen. Bureau: MindWize Strategie&concept: Dylan Putman Art Director: Dylan Putman Copywriter: Yvette van der Meer, Dylan Putman Fotografie: Oscar Seijkens Regie: Oscar Seijkens, Dylan Putman Resultaat: 230% meer donaties, 400% meer websitebezoek (in 2 weken)
Strategie/concept: Dylan Putman
Concept: We maken een campagne waarin 5 Parkinson patiënten de hoofdrol spelen en met hun diverse akelige symptomen de ernst van de ziekte onderstrepen.
Bureau: MindWize
Art Director: Dylan Putman
Copywriter: Yvette van der Meer
Regie: Oscar Seijkens, Dylan Putman
Fotografie: Oscar Seijkens
230% meer donaties, 400% meer websitebezoek (in 2 weken)